Rapport från Handelsgalan.

Här kommer den utlovade rapporten från Handelsgalan. Som sig bör inleddes galan med mingel och bubbel. Efter detta var det dax för mat. Den smakade jättebra.  Även vinet. Underhållningen bestod av ett coverband från Göteborg. Duochjag om någon har hört talas om dem förut? De var duktiga. Jan Bylund, ståuppkomiker kom på besök och då var det bara att skratta en hel del igen. Till alla tjejers förtjusning var det Ola som var överraskningsartisten. Det var drag och alla dansade framför scenen.

Priser delades ut under kvällen till duktiga butikssäljare, ledare, medarbetare och butiker. Ett lyckat koncept.

Efter detta blev det ännu mera dans och ett och annat besök i baren. Det blev ganska sent innan det var dax för hemfärd. Som tur var kom min make och hämtade oss. Denna gång slapp Maria och jag gå hem. Hon hade för övrigt fått klacka om sina stövlar efter den senaste nattliga promenaden. Nästa gång tar vi mera fotriktiga skor.

Jag har varit ledig idag vilket har varit riktigt skönt. Det har inte blivit så mycket gjort. Jag har handlat och städat lite. I kväll skall vi heja på LHC. Hur kunde de lyckas med att förlora igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0