Amelia och jag.

I dag fanns det en Amelia till mig i postlådan. Den skall jag läsa om en stund. Jag blev uppringd av en telefonförsäljare som sa att jag skulle få tre nummer, och en premie till ett kanonpris. Jag brukar inte handla via telefonen, men jag var lite sugen på en tidningsprenumeration. Jag brukar prenumerera på Amelia då och då. Efter ett tag tröttnar jag på tidningen och slutar. Ibland har det berott på att de har skrivet för mycket om barn och graviditet. Sådant är jag klar med så det roar mig inte.

I dag har jag ätit lunch med min kompis Mimmi. Trevligt. Jag mailade henne för ett par dagar sedan. Frågan till henne var inte om vi skulle äta lunch ihop utan när. Lika bra att bestämma direkt annars så blir det inte av. Det blev en sallad med lax och mozarella. Mums.  

Näsan rinner fortfarande på mig. Känner mig bättre nu idag än igår. Jag fick lite extra energi efter att jag hade käkat lite när jag kom hem. Startade upp en tvättmaskin och tog tag i lite städning. Men som sagt var. Nu är det Amelia som gäller.



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad kul...mitt namn finns med i en blogg!!! Det har aldrig hänt tidigare...vad jag vet!!??! :o) :o)... Håller med, jättetrevligt att käka lunch..roligt att prata prata prata!!!!! Nattinatti Mimmi

2009-11-17 @ 20:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0