Kåldolmar i Cloetta Center.

Maken och jag har varit ledig idag också. Skönt. Vi fixade lite små ärenden på förmiddagen. Efter detta blev det lunch på i ishallen. Riktigt stor, och mumsig salladsbuffé har de där. I dag serverades det kåldolmar till varmrätt. Gott. Jag åt nästan ingen potatis. Bara kåldolmar och lingon. Undra hur magen kommer att må senare i kväll.

Hoppade sedan av på stan för att besöka min frissa, Jessica. Jag klippte av en hel del och så blev det lite nya färger. Jag känner mig alltid lite dockaktig i håret, när jag har varit hos frissan. Så lent. Som vanligt tyckte maken att det blev alldeles för dyrt. Tur att han bara rakar av allt håret själv så det blir billigt.

Nu har jag just käkat en äggmacka och funderar på att ge mig ut en stund på en promenad. Det är lite svårt att ta sig i kragen, och gå ut när det är så mörkt ute. Men jag känner att jag behöver det för nu väntar två tuffa jobbardagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0