Näsan rinner fortfarande.

Jag blir så himla trött på att inte förkylningen vill ge sig. I dag verkar det som den har fått ett uppsving igen. Jag var en sväng på apoteket och laddade med nässpray, bafucin och noskapin. Vi får se om det hjälper. Min make var inte så nöjd med mig i natt när jag hostade. Han var mer sugen på att sova. Jag har iallafall inte ont i halsen. Alltid något positivt.

I kväll har jag bara legat i soffan och glott på tv. Mats har fått mig att gilla tv-programmet, Halv åtta hos mig. Fyra människor som inte träffats förut. Nu bjuder de varandra på middag. Efter detta betygsätter de varandra. Undra om jag kan få komma med i programmet?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0