Kosta Boda Art Hotel





Snacka om läckert hotell. Jag har varit på konferens med jobbet i två dagar. Alla rum var olika och det var massa stora glasgrejer överallt. Jag var rädd att vi skulle slå sönder de vi hade på rummet. Som tur var lyckades vi att undvika det.

Det har varit två bra och nyttiga dagar.  Vi fick lite tid för att besöka Kosta Boda Outlet igår. Det blev inte så mycket shopping. Hittade en billig duk till matsalsbordet och en golftröja. I glasbutikerna fanns det så mycket tjusiga saker. Jag är förtjust i glas-saker, och kunde ha köpt hur mycket som helst. Men jag höll mig från det. Jag slog iallafall till på två riktigt stora vinglas. Ett till Mats, och ett till mig. Det är så gott att dricka ur riktigt stora vinglas.

Efter shoppingen igår besökte vi glasbaren. Bardisken var av blått glas.Himla snyggt. Alla glas var naturligtvis från Kosta Boda. Stora och läckra. Naturligtvis var tallrikar också från Kosta Boda. Jag ville så gärna ha allt det där hemma också. Besöket där kunde ha blivit hur dyrt som helst.

Kanske jag kan ta med mig min make på en tur dit?
Vi kollade nyss på nätet och det fanns prisvärda paket.
Det fanns ett Spa också men det testade vi tjejer inte. Vi tyckte det var mysigare med shopping och ett barbesök. Kändes lite lyxigt att bara få sitta där och ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0