Långpromenad.

Det blev en långpromenad idag. Vi gav oss iväg halv tio och var inte tillbaka hemma förrän halv ett. Jag tror att vi hann gå ca 1,5 mil på den tiden. Det känns faktiskt lite i benen. Det känns alltid bra att röra på sig. Vi hann se ganska mycket av vår stad under promenaden.

Lite lunch och en cykeltur till centrum efter detta. Nu har jag faktiskt blivit helt sysslolös. Ett ganska okänt tillstånd för min del. Jag slänger just ett öga på fotbollen på TV. Det är lite nostalgi över att se på fotboll på lördagseftermiddagen. Jag tänker på när jag var yngre och Tipsextra på lördagarna var en nyhet.

Här är min nya duk placerad på matsalsbordet. 69 kr för en svensktillverkad löpare och linne måste vara ett fynd. Jag skall försöka låta bli att spilla på den i kväll. Dagens middag blir potatisgratäng och kött. Vi köpte nötkött som vi skall steka i hel bit. Det blir min makes jobb att fixa detta. Han är mycket bättre på att steka kött än vad jag är. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0