Äntligen ledig dag med frisörbesök.

I dag känns det bra. Jag är ledig och jag skall till frissan. Får se hur mycket jag törs klippa av. Vill inte bli korthårig, men just nu är håret så trist. Min frisör, Jessica gör säkert underverk med mitt hår. Jag har gått hos henne i många år. Jag gillar henne. Ibland har hon bytt salong, men då har jag hängt med.

Jag blev lite sugen på att vara lite huslig nu på morgon så jag har bakat. En morotskaka som jag hittade receptet på i senaste Buffé. Det luktar väldigt gott om den. Har ännu inte smakat den. Tills i kväll har jag gjort en pastasås. Min favorit med kyckling, baldspenat och soltorkade tomater. Köpte någon slags lyxpasta igår som vi skall ha till.

Snart skall jag åka ner till stan, via Tippen och lasta av lite sopsäckar. Tänkte sedan att jag skulle hinna hoppa in på HM en sväng och kolla lite innan jag skall till frissan. Jag tycker HM i stan är mycket bättre än på Ikano. Det känns som de har mera saker i stan. När jag var yngre handlade jag jättemycket på HM eller Hennes, som vi sa då. Efter det har det varit några år som jag inte har hittat något där. Nu under det sista året tycker jag dock att jag har hittat lite saker där. Det känns bra att det inte är så dyrt också. Shopping......vad kul!




Kommentarer
Postat av: Anette

Pastasåsen lät superläcker. Om inte receptet är hemligt så skulle jag gärna vilja ha det. Äter massor av kyckling och älskar spenat och soltorkade tomater. Btw har letat efter dig på facebook men det finns ju 400 Karin Nilsson så jag hittar dig inte. Tänkte kolla om du vill bli min vän när jag äntligen hittat dit. Ha en skön helg!!!

2009-09-04 @ 11:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0