Besöksrekord.

I går var det besöksrekord på min blogg. Kul. Jag har inte lika många besökare som BlondinBella, Kenza och andra kända bloggare. Det känns iallafall kul att det är några som läser. Jag vet att jag har några trogna som kollar min blogg varje dag. Det uppskattar jag. Bloggen känns som en lite rolig hobby.

Roligt känns det även när jag tänker på att det är fredag idag och snart en ledig helg. Tror t.o.m att vädret ser ut att bli fint. Jag skall gå en sväng till MQ på lunchen idag. Jag var där en snabbis i går, och såg att det fanns en massa nya snygga saker. Jag blev lite sugen på att prova lite. Kanske det kan bli lite lunch-shopping?

I kväll blir det pizzakväll. Lättlagat efter en arbetsdag eller lätt hämtat skall jag nog skriva. Sen är det faktiskt himla gott ibland också. Inte att förglömma.

Ha en bra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0