Läge för förändring.

Jag kände att det var läge för förändring i köket. Jag hade tröttnat på mina lila gardiner. Gjorde då ett besök på Hemtex på hemväg från jobbet. Jag går förbi butiken varje dag så det är lätt att slinka in.
 
Jag har haft vepor i olika färger och mönster tidigare i köket så nu var jag sugen på något annat. Det blev en kappa istället. Så mycket färg är det inte nu för tiden på gardinerna. Det blev svart med grått och vitt i. För att piffa upp det lite, köpte jag några kvistar i höstfärger och gula ljuslyktor. Jag är lite sugen på att köpa några nya levande blommor istället för mina lättskötta plastbollar. De är för övrigt nytvättade dagen till ära.

Nu när jag bytt gardiner i ett rum så blir jag sugen på att även byta i andra rum. Jag tror att vardagsrummet skall bli nästa projekt under hösten, eller kanske sovrummet? Eller varför inte båda?





Kommentarer
Postat av: Jessi

Ååå Snyggt! =)

2009-09-17 @ 15:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0