Mellan jul och midsommar.

Där är vi nu idag. Det är ungefär tre månader sedan det var midsommar. Det känns inte alls längesedan. Om cirka tre månader är det julafton.

Jag var på IKEA idag på lunchen. Jag trodde att de redan skulle ha plockat fram julsakerna. Det brukar ske i slutet av september. Jag såg dock några servetter med misstänkt julmotiv. Känns lite tidigt för juldekorationer just nu.
Mitt mål var kuddavdelningen. Sovkuddar närmare bestämt. I går gjorde jag vissa efterforskningar om vad min make önskade sig för typ av kudde. I dag gick jag runt, och läste om alla kuddar, och även klämde lite på dem. Resultatet blev två nya kuddar. En till mig och en till maken. Hoppas han nu kan sova gott på sin nya kudde i natt.

Här hemma har vi glögg kvar sen förra året så det är bara att baka pepparkakor kvar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0