Tjejfest på en måndag.

I går efter jobbet var jag bara hemma en snabbis och fräschade till mig lite. Jag var bortbjuden till Tessan på kvällen. Linda var snäll och skjutsade mig till henne.
Vi blev bjudna på god middag och efterrätt. Vi, det var jag och ytterligare två arbetskollegor. Vi hade det himla trevligt tillsammans, och tiden bara rann iväg. Som den alltid gör när man har trevligt. Klockan hann bli nästan midnatt innan jag var hemma. Lite sent för en måndagskväll.

Möte i Norrköping hela dagen idag. Mycket intressant och givande. Som vanligt blir jag trött, för att jag inte är van att sitta stilla. Jag känner mig lite seg, men jag skall försöka komma igång genom att fixa lite saker här hemma.
Alltid finns det något som behöver göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0