Drömskor och Frissanlängtan.

Ett par skor står i skoaffären och väntar på mig. Eller boots kanske det kallas. De skall iallafall vara på fötterna. I dag såg jag helt plötsligt de skor som jag tänkt att jag skall köpa. Ibland kan det vara svårt att hitta rätt skor när det finns en bild av dem i mitt huvud, redan innan köpet. Så nu ryker mina födelsedagspengar. Tack mamma och pappa för mina nya skor.

Jag längtar verkligen efter ett frisörbesök. Mitt hår är en katastrof, och har varit så hur länge som helst. På onsdag morgon är det iallafall dax. Jag skall försöka överleva till dess. Från början hade jag en tid bokad den sjätte. Så ringde frissan, och ville ändra till den första. Snacka om att jag blev glad för det. Tack för det, Jessica.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0