Kontorsarbete.

Jag har ägnat mig åt kontorsarbete. Det känns det som iallafall. Jag har suttit framför min hemmadator, och svarat på mail. Har äntligen fått igång mailen som har strulat några dagar. Det har liksom inte gått att skicka några mail. Lite trist. Lite bankärenden också men nu ger jag upp det jobbet.

Jessica kom just hem och har lovat att göra kaffe i sin kaffemaskin till oss. Jag måste kolla lite på nätet efter en maskin till mig. Det kom en hel låda med olika sorters kapslar till Jessica, med posten idag. Jag blir så avis.

Men det kom ett litet paket till mig också. Mina nya nagellack som jag beställde häromdagen. Så det enda problemet som återstår är att välja vilken färg jag skall inviga först. Svårt val.....?

Sista jobbardagen i morgon för denna vecka. Så skönt. Jag känner mig faktiskt lite sliten. Känns skön att jag kan se fram mot att vara ledig hela nästa vecka. Det skall bli så lyxigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0