Lucia.

Lucia idag och jag har inte sett en enda liten lucia. Katatrof, eller? Det går säkert att hitta någon liten Lucia på någon TV-kanal. Just nu ser jag på LHC-Modo. Där är det ont om Lucior kan jag lova.

När barnen var små så var det mycket mera Luciafirande. Både på dagis, och i skolan. Det skulle vara lussefika både här och där. Jag har iallafall hetsätit några pepparkakor. Det slutade naturligtvis med att jag känner mig alldeles full i magen.

Jag slutade lite tidigt idag för att hinna till frissan. Det behövdes verkligen. Så nu är jag julfin. Efter att jag har varit hos frissan, känner jag mig alltid så docksöt. Håret är extra lent, och svårt att kontrollera. Det brukar ta cirka en vecka innan håret känns riktigt bra. Det var helt normalt sa min frissa. Skönt att vara normal, om det nu är något att sträva efter. Vad är normal egentligen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0