Soffa på väg.

Äntligen är vår nya soffa med tillhörande bord, och matta på väg. Leverans i morgon förmiddag. Linda tycker det är lite trist att hon måste sätta klockan, och vara vaken redan klockan tio. Mig hämtar taxin redan klockan sex för vidare färd mot Stockholm.

Jag kommer att vara så nyfiken på hur det kommer att se ut med nya soffan. Men jag får inte se det förrän jag kommer hem igen på torsdag kväll. Linda kan kanske skicka ett mms till mig.

Nu har jag målat naglarna. Nagellacket håller lite längre nu, när jag inte skall vara i butiken på ett par dagar. Jag vill vara lite fin när jag skall ut och resa.

Bäst att sova tidigt i kväll och sedan hålla tummarna för att tåget är i tid i morgon bitti.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0