Utslagna kvinnor.

Här ligger två utslagna kvinnor i soffan. Efter en hektisk arbetsdag i samma företag.

Många har varit lediga idag, och ägnat dagen åt shopping. Jag gick också en tur i IKANO-huset för att pejla in stämningen. Det är bara för mycket folk överallt. Jag såg inte vad som fanns att köpa på rean för folket var ivägen. Jag gick tillbaka och jobbade. Det är mycket bättre att jobba än att trängas i butikerna. Nyheterna i klädbutikerna lockar mera. De påminner mig om, att efter vintern kommer det även en vår.

Vi skall iallafall försöka att hålla oss vakna till klockan nio. Då skall vi se på Hollywood-fruar. Nu är det Mat-Tina som gäller. Undra om hon kan ge oss någon ny inspiration?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0