Lådvin på en fredag.

Maken har varit och investerat i en ny box till helgen. Det smakade fint. I dag blev det köpepizza till mat. Trots att vi inte äter pizza så ofta hade jag fått ihop till en gratispizza på mitt stämpelkort. Gratis är alltid gott, eller?

Jag upphävde shoppingförbuidet för en stund i dag. Jag hittade en väska på Sisters. Eftersom att jag hade fått en bonuscheck behöde jag bara betala 133 kr. Ett kap. Sisters skall ändra sitt sortiment, och rikta sig mot en annan målgupp. Kvinnor 25-35.

- Får inte jag handla här då, undrade jag till Victoria (BC på Sisters).

Jag tror att de får ett lite tuffare sortiment som jag kommer att gilla. Undra om min plånbok och min make tycker samma. Som tur är dyker det uppå lite extra bonus nästa vecka.

Nu väntar en kopp kaffe, och Lindas hembakta blåbärsmuffins på mig. Tack Linda.



Kvällens låda. Kan rekommenderas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0