Halva reapriset.

Jag måste bara berätta om dagens reafynd. Glömde alldeles bort det. Jag har önskat mig svarta linnevepor till vardagsrummet. Jag har under en tid spanat på ett par på Hemtex. Pris 399 kronor. Eftersom jag behöver tre paket skulle det bli ca 1200 kronor. P.g.a detta har jag bara spanat. Nu var de helt plötsligt nedsatta till 199 kronor, och så halva reapriset. Ni kan tro att jag kände mig nöjd när jag skulle betala. Endast 99 kronor. Av bara farten slank det ner två påslakanset. De hade kostat 499 kronor styck. Jag betalade 99 kronor styck.  

Efter alla dessa reafynd kommer jag att sova så gott. Jag känner att jag längtar till kudden just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0