Heldag i Malmö.

Efter en stadig frukost i morse körde vi mot Malmö. Vi hängde på låset när Zara öppnade klockan tio. Före lunch gick det lite trögt med shoppingen. Efter en god, och närande lunch lossnade det. Vi fick ihop några påsar var. På eftermiddagen fick vi inta ännu lite extra energi i form av en cafe latte. Törstiga var vi också. Vi tror att det var lunchen som var lite salt.

Vi fyratiden kände vi oss ganska nöjda, och begav oss tillbaka till bilen för färd hem. Vi hade tagit sikte på en ICA-butik för att hitta rätt väg ner i P-huset.

Väl hemma igen kände vi oss sugna på en uppfriskande promenad. Efter detta kvällsmat. Nygräddad baugette och en kopp te. Gott.

Nu tycker vi att vi har rätt att lata oss resten av kvällen. Vi har precis gjort varsin ansiktsmask. Min var en chokladmask. Det är det närmaste choklad jag kommer för tillfället. Jag har bestämt mig för ett godisuppehåll. Det luktade riktigt gott om chokladmasken. Dock blev jag inte så sugen på choklad. Tur var väl det.

Nu skall vi vila upp oss så vi orkar morgondagen också. Mera shopping?

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0