Underbara lediga dag.

Tänk vad mycket jag hinner under en ledig dag. På förmiddagen var vi på bildvisning. Vi tog beslut om ett stort kort som kommer att bli 50x70, och två små fyrkantiga 18x18. Det blev inget billigt besök direkt. Nu väntar vi såklart på att de skall bli klara. Det skulle ta cirka fyra veckor.

Till lunch blev det köttbullar, och stuvade makaroner. Gott. Jag klarade av att laga stuvade makaroner så maken blev nöjd. Annars är det hans specialité. Jessica och Linda brukar vilja att han skall laga de stuvade makaronerna. Tyckte jag behövde göra lite nytta, så jag tog en storstäd i köket. En promenad i det kalla vädret hann jag också med.

Begav mig ner till stan, och Feelgood vid fyratiden. Jag köpte en ny mascara. Jag läste i Amelia att den fick bäst i test. Jag skall kolla om den håller vad den lovar. Extra bra att de hade extrapris på den på HM just nu. Det blev träning i olika maskiner, step och core. Snacka om att det kommer att göra ont lite överallt i min kropp i morgon.

Nu har jag fått lite mat, och skall slappa lite innan sovdax. Kvällen är inte riktigt slut ännu. Det har blivit kallt igen. Minus fjorton är det just nu. Jag har varit sugen på att köpa mig en flanellpyjamas. Jag har pratat om det länge. Så fort jag kollar på en i någon affär tycker jag att de ser så tråkiga ut. Då köper jag ingen. Snart är nog vintern över, och då behöver jag ingen flanellpyjamas. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0