Golflektion i solen.

Jag började förmiddagen med en golflektion. Fick lära mig en massa nytt så nu fick jag massor att tänka på. Huvudet blir helt fullt. Mats kom upp till Landeryd, och vi käkade en picknick-lunch. Risfrutti och äggmackor. Äggmackor gäller alltid på golfbanan.

Efter detta blev det en runda. Det gick inte så himla bra. Tror att det kanske blivit lite för mycket av det goda idag. Dock gick det kanon för maken. Resultatet av detta blev en handicapsänkning för hans del. Trots att han var arg på en gubbe, som inte visste vad som var vett och etikett på en golfbana. När han är arg brukar spelet falera. Så icke idag. Grattis till sänkningen.

Mats blev tvungen att jobba i kväll p.g.a sjukdom. Lite trist. Jag har oljat staket tills 3 liter olja tog slut. Måste köpa mera, för hälften är kvar att olja.

Nu är det ett glas rött som gäller. Jessica och jag skall käka middag, när hon kommer från jobbet. Pastasås och bandspagetti.

Fotboll på TV. Härligt att Holland slog ut Brasilien. Jag blev uppringd för en Sifoundersökning i våras. Då var en fråga vilket land jag skulle hålla på i fotbolls-VM. Mitt svar var Holland.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0