Uteservering.

Jag vill också sitta på en uteservering, dricka rödvin och prata strunt.

Jag promenerade hem från jobbet idag. (Bilen är på BVS och skall bli fin). Jag gick genom stan. Solen sken och det satt fullt med folk på uteserveringarna och njöt. Då blev jag verkligen lite avis. Kanske det kan bli min tur en annan dag?

Det var iallafall skönt med en promenad hem. Motion sitter alltid fint. Ingen hemma här i kväll. Jessica är på bio, Linda är ute och grillar någonstans och Mats jobbar. Jag kör en tvättmaskin men efter det skall jag gå och lägga mig för att läsa Allas veckotidning. Såg att det fanns lite smarriga recept i den. Kanske något att fixa till midsommar?



Lindas studentblommor. Fortfarande fina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0