Äldsta dottern hemma på besök.

Jobbardagen rann iväg i rasande fart idag. På lunchen blev det ett besök på Scorett. Där stod sandalerna som jag sett framför mig tidigare. Jag hade bestämt att att sandalerna skulle vara svarta, sköna och gärna med lite spännen. Vagabond var det. Så nu skall jag inte köpa fler vårskor. Dessa kommer att bli så sköna.

På hemvägen hämtade jag upp Jessica på stationen. Tåget kom fem minuter före utsatt tid. Det känns som det var längesedan som det skedde senast. Väl hemma igen var det dax för hockey på TV. Det är spännande just nu. skall LHC lyckas att vinna......?

 



Kommentarer
Postat av: boberg

Skönt att ha jessica hemma va? :) På torsdag kommer jag och gör familjen Nilsson sällskap i hockeysoffan!! :)

2010-03-30 @ 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0