Laxpudding.



I dag har jag lagat laxpudding. Den ser god ut. Vi sparar den tills i morgon. Jag har även lagat GI-miffins enligt recept från Kerstin. De blev som små omeletter med ost och bacon.



De smakade fint. De har jag just testat till kvällsmat. Lite tomater, och nybakat bröd till. Jag har bakat rågrutor, och vaniljknutar. Sitter just och funderar på om jag orkar en vaniljknut. Blev så mätt . Kanske det kan bli en lite senare ikväll.

Vi har naturligtvis hunnit med en golfrunda idag. Soligt och härligt ute. En rask promenad i eftermiddag blev det också. Dvs dagens motion är avklarad.

Linda och Mats jobbar. De jobbar ända till klockan tolv båda två. Då kommer jag säkerligen att sova gott. Jag skall bara ha det bra i kväll och ladda för en ny vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0