Nylagad lunch.

När jag är ledig sätter jag värde på att få äta nylagad lunch. Matlådorna på jobbet är inte alltid lika roliga. Det behöver inte vara så speciell lunch bara den är nylagad. I dag blev det omelett med stuvade kantareller. Mamma och pappa har plockat svamp åt oss. Tack så mycket.

Jag började dagen med att göra en snabb veckostädning och laga två pajer. Efter detta en promenad i en och en halv timme. Riktigt skönt men varmt ute idag.

Till eftermiddagen väntar lite styrketräning och ett spinningpass. Skönt att träna. Kvällen blir lugn eftersom det är jobb hela helgen.

Fina blommor som jag fick förra helgen. Jag har lyckats att hålla dem levande hela veckan. De är nästan lika fina idag som då. Bilden är från då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0