Överaktiva?

- Är ni överaktiva, eller?

Det undrade vår granne när vi gav oss ut på promenad i eftermiddag. Hon hälsade på oss i morse på golfbanan, när vi slog ut 9,15. Ingen hitgolf idag. Efter en god kycklinggryta till lunch, kände vi att vi bara ville ut igen. Det har ju varit så underbart höstväder ute idag. Resultatet blev en promenad i väldigt rask takt. Vi averkade 15 km. Nu känns det i mina ben. Det är dock en skön känsla. Nu känner vi suget efter mat igen.

I kväll blir det till att packa lite saker inför veckans tripp. I morgon börjar resan. Första anhalten är Stockholm. Det blir en natt på hotel innan planet lyfter från Arlanda. Jag lyckades med att vinna en tävling på jobbet. På tisdag morgon är det Amsterdam som väntar på mig. Huvudaktiviteten är Sverige-Holland på Amsterdam ArenA. Innan dess lunch, underhållning och buffé. Det kan bara bli lyckat med det programmet som jag har fått. Det skall bli så kul.

(Maken är rätt avundsjuk på mig.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0