Dagen startar hos frissan.

Kanske inte rikitgt, men nästan. Först blev det frukost. Inte så vanligt att Mats, och jag äter frukost tillsammans på vardagarna. I morse blev det iallafall så. Mats hade jobbat natt, så det var lagom att jag fixat frukost när han kom hem.

Efter detta blev det frisörbesök. Nu känns håret mycket bättre. Det blir till att sova med inpackning ibland framöver så håret får extra energi. Det blev ett besök i blomsteraffären också. Jag köpte nya krukor till köksfönstret. De gamla såg så fjuttiga ut till orkidéerna.

Efter lunch blev det golf. Mats tvekade först att följa med för han kände sig så förkyld. Istället blev det så att han hängde med, och spelade kanonbra. jag var också ganska nöjd med mitt spel idag. Trots att det saknades en enda liten fjuttig poäng för handicapsänkning.

Jag har även hunnit med en timmes kvällspromenad. Precis när jag steg utanför dörren började det naturligtvis att regna. Jag hade bestämt mig för promenad så jag trotsade regnet. Riktigt skönt ute.

Nu skall jag njuta av det sista av min lediga dag innan det är sovdax.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0