Damgolf och provkörning.

Lördagen inleddes med en tidig golfrunda med Viktoria och Pernilla. Trevligt. Banan är kanonfin just nu. Jag längtar redan tills nästa gång jag ska spela. 50% i golfshopen idag. Då måste jag ju bara shoppa, eller?

Efter lunch åkte vi till Saab och provkörde nya 95. Snacka om drag i motorn. Så himla kul. Mats ville helst trampa gasen i botten. Det var första gången i mitt liv som jag körde en bil med automat. Jag letade hela tiden efter växelspaken, och kopplingen.

Nyss hemkommen från en joggingrunda med Mats. Vi sprang 18 hål på golfbanan. Mjukt i gräset, men så himla jobbigt för benen. Varje steg var en pina. Norra banan är avstängd p.g.a tävling så det var därför vi kunde jogga där.

Nu skall jag duscha och njuta av lördagskvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0