Härliga höstkväll.

Vilken underbar kväll. Helt vindstilla och en underbar höstluft.

Var skall en sådan kväll tillbringas?

- På golfbanan naturligtvis.

Mats jobbar kväll denna vecka så det var bara jag och Nenne som kunde spela. Spelet flöt på riktigt bra. Det är så kul när det går bra. Den klubban som stod i garaget hela sommaren för att jag inte kunde slå med, fungerar nu alldeles perfekt. Oftast iallafall. Det känns som att golfsäsongen kommer att avslutas ganska bra. Men inte vill jag att den skall ta slut riktigt ännu.

Nu sitter jag här hemma och njuter av en kopp te och ostmackor. Jag blev hungrig av att vara ute. Linda har kommit hem från Jönköping, men just nu är hon på stan och fikar. Det är med andra ord ganska ensamt här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0