ICA-Maxi.

Ja, det är ungefär vad som har hänt i kväll. Ett varv bland alla hyllorna för att lasta ner lite mat. Vi vill ju överleva helgen. Som om vi inte hade gjort det på den maten som redan finns i frysen. Ett litet lager är alltid bra att ha. Köpte mig lite rökt makrill som jag festade på till kvällsmat. Massor av nyttig omega3.

Här hemma är det lugnt. Plockade just fram symaskinen för att laga Mats golfshorts. Linda är i Jönköping och Mats skall snart till jobbet. Jag sitter här i mina nya skor, och skall på något sätt försöka att gå in dem. Jag skall resa bort några dagar i nästa vecka, och då vill jag vara fin i mina nya skor. Utan att få jätteont i fötterna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0