Shopping och lunch.

Startade även dagen med en promenad. Nästan en och en halv timme tillsammans med maken. Trevligt.

Sedan var det dax för lunch på stan med familjen. Det blev en buffélunch på Ming Palace. Lite shopping efter detta. Jag slog till och köpte en kavaj. Det var längesedan som jag köpte en kavaj. Jag kände mig lite fin i kavaj, så nu är det bara att vänja sig. Ett par enkla toppar blev det också.

Vi var en tur inne på Scorett också. Vips hade jag köpt ett par stövlar. Det var inte alls meningen. Jag hade sagt att jag inte behövde köpa några långa stövlar i år. Jag har redan köpt ett par korta. Det är ju så lätt att bli sugen på ett par nya när jag börjar att prova.

Även Jessica och Mats hade med sig påsar hem. Linda nöjde sig med att käka lunch.

Nu har jag på laddat på mitt spelkort via nätet, och satsat pengar på Lotto och stryktips. Så i morgon blir jag rik. (Hoppas jag iallafall).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0