Step igen.

Kvällen träningspass är avklarat. Så kul, och välbehövligt efter att ha suttit stilla en hel dag. Det var riktigt kul med step nu i kväll. Nu är jag genast sugen på ytterligare ett pass.

Dagen började bra idag. En morgonpromenad i det härliga vädret. Jag blir så pigg av en morgonpromenad. Efter detta vidare till Norrköping för ett möte framför datorn. Det blev en hel del kaffe under eftermiddagen. Jag är inte så van vid att sitta stilla en hel dag.

Nu sitter jag iallafall här i soffan med dator, och min iPhone samtidigt som tvättmaskinen går. Eftersom månaden börjar att närma sig sitt slut så finns det lite räkningar att betala. Jag skall försöka att betala räkningarna till rätt mottagare.

Jag tror inte jag har berättat hur det gick i somras. Det damp ner en påminnelse från Tekniska Verken. Jag hade inte betalat elräkningen. Konstigt tyckte naturligtvis jag. Samma summa fick jag återbetalat från Telia. Jag hade läst lite fel i rull-listen, och betalat räkningen till fel bolag. Så det kan gå. Så nu säjer maken till döttrarna att de inte får prata med mig, när jag betalar räkningarna. Men jag är ju kvinna! D.v.s. Jag kan fixa flera saker samtidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0