Vanlig måndag.

Jobb igen som vanligt. Vips var den dagen slut. Jag kände att jag hann med allt som jag tänkt mig. Det känns alltid skönt. Har man lite kontrollbehov så har man.

Mats och jag har varit ute på en uppfriskande kvällspromenad. Så skönt. Vi ser lite på Halv åtta hos mig. Där skulle jag vilja vara med.

Nu skall jag upp och packa lite saker i min väska. Tidigt i morgon bär det av till Båstad. Inspirationsdagar under två dagar. Det skall bli jättekul och spännande. Roligt att få känna sig utvald, och få en inbjudan till detta. Jag har en hyrbil som står här utanför,och väntar på mig inför morgondagen. En golf. Det skall bli kul att köra golf för det var längesedan sist. Jag skall hämta upp en kollega i Jönköping på vägen.

Båstad, hur är det så här på hösten tro?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0