Vantar till familjen.

När det blir kallt i höst och vinter, är det ingen i familjen Nilsson, som kommer att frysa om sina händer. Linda har varit en tur till mormor och morfar idag. Hon hade vantar till oss alla, med sig hem. Olika färgkombinationer för att vi inte skulle blanda ihop dem. Tack mamma för hemstickade vantar.

Blåbär och kantareller hade också levererats till frysen. Perfekt. Tack igen mamma och pappa. Tur att någon lyckas att hitta svamp iallafall. Jag har ingen aning om var jag skall leta efter svamp.

Jobbade som sagt var till åtta nu ikväll. Linda hämtade mig efter detta. Stannade på Maxi för att handla lite saker. Bra att ha inför morgondagens kompis-besök.

Ute bara regnar det. Vattenpölarna blir bara större. Jag vill att det skall komma några fina höstdagar. Jag vill inte att det blir ´´riktig´´ höst redan. Då blir den så lång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0