Skärtorsdag.

Är det idag jag skall flyga till Blåkulla?
Jag fick ett sms i morse som innehöll en bekräftelse på min bokning till Blåkulla. Bäst att packa katt, och kaffepanna så jag är redo.

Vi har varit ute på stan idag. Så varmt och skönt. Tänk att vi äntligen är på väg mot sommar. Jessica och jag gick ut på stan på förmiddagen. Vi skulle käka lunch på Hälsofreak. Där var det så mycket folk så vi tog med oss maten hem, och käkade på balkongen. Efter detta ut på stan igen. Vi var på Systemet, och så köpte jag en ny gryta på Servera. Det innebar att vi var tvungna att gå hem, och lasta av innan vi gav oss ut en tredje gång. Då kom vi hem med var sin tröja. Likadana men olika färger. Marin för Jessica, och korall för mig.

Ett himla kämpigt spinningpass har avslutat dagen. Det var längesedan jag var så svettig. Men ack så kul. Nu har vi käkat kvällsmat på balkongen, och funderar på om vi skall ta en liten promenad på stan. Kolla lite på folklivet.


Kommentarer
Postat av: Kusinen i Sundets Pärla

Jag och sambon önskar er en GLAD PÅSK - den allra första av många i nya bostaden! :-)

Kramar som stramar från oss båda

2011-04-22 @ 18:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0