Födelsedag.

Jag fick så mycket grattishälsningar igår. Via Facebook, sms och mms. Jag kan nästan tro att det var något speciellt extra med min födelsedag detta år. Tack så mycket alla för alla gratulationer.

Jag jobbade först som vanligt. Jag gav mig själv i present att jag fick sluta redan halv fyra. Passade på att hoppa in på Sova, på hemvägen. Detta för att kolla på ett överkast till ´´tredje rummet´´. Det blir nog ett besök där även idag.

Inte så storslaget firande igår kväll. Jessica, Mats och jag firade min födelsedag. Först ett spinningpass. Ack så svettigt, men nyttigt. Efter det käkade vi lite gott, och drack ett glas vin hemma i köket. Jag tror att detta är första gången i mitt liv som jag inte har bakat något till fikat på min födelsedag. Vi festade istället på cheesecake som Jessica köpt på ett fik på stan. Hur goda som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0