Handicap-sänkning.

Äntligen blev det en handicap-sänkning. Jag har kämpat så för det hela denna vecka. Varit så nära så. I går på Vesterby hittade vi inte min boll på hål 18, så det sket sig.

I går kväll var vi på Bistro Charken. Laddade med en hamburgare, och rödvin. Vi bestämde oss att satsa på sänkning under dagens runda. Det lyckades. Södra på Landeryd fick ett besök av oss. Maken låg bra till efter nio hål, men sedan gick det utför. Det känns så kul, för jag var skapligt irriterad i går efter rundan. Jag som inte brukar bli irriterad.

Nu ikväll skall vi fira hos oss. Tillsammans med Nenne. Han står för vinet, och vi för maten. Kanhända att det kan bli en tur på stan efter middagen. I morgon väntar en ny runda. Såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0