Jönköping T o R.

Körde mot Jönköping vid halv nio i morse. Dax att hämta hem Linda. Jag gillar att lägga i farthållaren, lyssna på radio och bara glida fram på motorvägen. Förut körde jag en hel del till Helsingborg. I dag märkte jag att jag har saknat dessa långturer. Så idag njöt jag lite i min ensamhet.

Vid tolvtiden var jag och Linda tillbaka i Linköping. Promenad till svärmor och där väntade ett julbord. Mycket gott, och resultatet blev mycket mätta.

Linda och jag tog en snabbtur till Tornby. Vi bara kände att vi behövde ett nytt sällskapsspel. Vi skall testa det lite senare i kväll.

Mats och jag har även hunnit med en kvällspromenad. Kvällsmaten är också precis avverkad.

Det känns som om vi har hunnit så himla mycket idag. En lång och trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0