Puh.

Tid för att pusta ut. Det går liksom i ett. Jag var på jobbet strax efter sju, och lämnade det kvart i åtta. Undra när kroppen säger ifrån. Snabblunch på ca tio minuter förbättrar nog inte det hela. Men kul är det.

Direkt till Maxi med världens längsta lista. De har möblerar om, så jag har inte hittar nyponsoppan på tre veckor. I dag dök sen bara upp, helt plötsligt. Positivt. Nu blir Mats glad.

Nu är alla varor på sin plats. Jag sitter i köket. Festar på en färdigpaj från ICAs frysdisk, spelar Wordfued och läser Buffe. Hur bra kan det bli?

Tur att jag bakade lussekatterna igår kväll, och inte efter Maxi-racet idag. Så var planen från början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0