Torsdag blev fredag.

Torsdag blev fredag lika snabbt som vanligt.

Jag var en tur till Maxi igår, och trängdes lite. Inget kul att handla när det är folk i vägen. Det blev kontroll när jag skulle ´´checka ut´´. Det stämde på en höft. Jag hade scannat ett paket tvättmedel för mycket, och glömt paprikorna. Inte så konstigt för min scanner var så seg att jag fick trycka en massa extra gånger vid varje scanning.

Jag köpte iallafall jättegoda tekakor till kvällsmat, som gjorde mig proppmätt.

Det var långöppet på stan så jag gav mig ut en stund för att kolla läget. Det var dött överallt utom i Gränden. Där var det så mycket folk, så det gick inte att titta på något. Ingen hit med andra ord. Jag vände hemåt ganska snabbt igen. Det är mycket bättre att jobba, när det är mycket folk, än att vara kund.

Som sagt var. Nu är det fredag igen, och jag laddar inför en ledig helg. Ska bli så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0