Näst sista julklappen.

I kväll är det dax för oss att ge bort den näst sista julklappen. Ett restaurangbesök.

Det var julklappen till mina föräldrar, och Mats mamma och Inge. Vi har bokat bord på Kniv o Gaffel i stan. Det skall bli mycket gott. Jag tror att det är en uppskattad julklapp. Det är roligt att ge bort en upplevelse.

Det var nära att jag skrev den sista julklappen. Så kom jag på, att det finns ytterligare en kvar. Fast den är bara för mig, och Mats. Vi fick teaterbiljetter av våra kära döttrar i julklapp.

Tur att vi har varit, och tränat idag. Då kan vi äta med gott samvete. Jag, Jessica och Linda var på Frisk. Först blev det ett Frisk-pass. Ett pass med viktvästar. Efter detta ett magpass. Jag känner att det kommer att göra ont, när jag skrattar under morgondagen. Mats är ute på ett löppass just nu. Går nog lite tungt i snön.

I morgon drar vi söderut. Mot Helsingborg. Mats skall också med. Trevligt. Det ser ut att bli fullt i bilen. Jessica har en massa saker som ska med. Ida skall också åka med. Hon har också en hel del packning. Plus att Malin varit här och lämnat en väska. Mats och jag delar på en liten väska. Det är nog vad som får plats.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0