Spinning-time.

Kvällen har ägnats åt spinning. Nu är mina ben som gelé. Ett bra pass, där det bara var att böja ner huvudet och trampa på. Ett högt tempo utan vila. Lite mat satt fint när jag kom hem. Det blev omelett, och sommarens sista kantareller. Efter detta har jag hetsätit några kakor för jag drabbades av ett sötsug. Jag intalar mig själv att ICA:s ekologiska sesamkakor nästan är nyttiga. Goda är de iallafall. D.v.s om du gillar sesamfrön.

I morgon är det sista jobbardagen denna vecka. En rikitgt lång sådan ser det ut att bli. Jag längtar till min ledig lördag och söndag. Inga planer ännu. Det känns riktigt bra.

Snart väntar den dagliga spikmattekuren. Tror att jag skulle kunna sova på spikmattan hela natten. Jag har lite fakir i mig, och gillar när det sticker i ryggen. Risken är kanske att jag river sänder ryggen, om jag börjar flytta runt mig på mattan under natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0