Svårt att sova.

Jag höll på att bli tokig i natt när jag inte kunde sova. Vaknade kl 01.32, och kunde inte somna. Låg och vred mig. Kollade på klockan igen. Då var det 02.56. Inte heller då gick det att sova. Kollade klockan igen 04.18. Snacka om panik då när jag inte sovit på hela natten. Inte blev det mera heller.

Lite yrare än vanligt på jobbet idag. Beror nog på att jag var lite trött. Katarina och jag tog en lunch tillsammans. Gott med en nyttig sallad. Jag höll på att glömma bort att ta med henne på lunchen, fast vi bestämde det idag på morgonen. Yr, eller?

Nu skall jag packa lite. Det är dax för regionmöte i Västervik. Det skall bli trevligt. Vi kommer hem på torsdag igen. Jag har hämtning hemma vid dörren i morgon. Det känns himla skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0