Blåsor i handen.

Det beror inte på golfspelet att jag har blåsor i handen.

Vi startade dagen på Landeryd. Solig, varm och härlig runda. Nära handicapsänkning igen. Solen har solbränt oss idag vilket känns mycket skönt. Mats nya klubbor funkade galant.

Snabblunchen bestod av falukorv och potatismos. Enkelt men riktigt gott.

Jessica och jag tog en tur till IKEA. Vi köpte ett köksbord. Otur att det bara fanns en stol i lager. Jessica får köpa stolarna under morgondagen. Jag skruvade ihop bordet, ett slagbord. Reslutatet blev ett snyggt bord, och blåsor i handen. Jessica är nöjd med sin nya lägenhet. Hon säjer att det blir för fint för henne att bo där. Jag tycker hon är värd en fin egen lägenhet.

Ett glas rött och nymålade naglar blir avslutningen på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0