Det går i ett......

Och jag är ledig. Vilket liv det är.........

I går var det först golf. Lunch på Linköpings GK. Släpkärra från Statoil. Packad full med saker från förrådet, och avlastning i Jessicas lägenhet. Jessica jobbar. Jag, Mats, Nenne och Linda sliter med flytten. Jessica och jag fixade i lägenheten till klockan tio. Sov gott.

I dag tvättstugan, lagade två lasagne. Tur till IKEA. Mats och jag fixade lite i Jessicas lägenhet. Snabblunch hemma i köket. Linda och jag på shopping på Mio, Maxi och Systemet. Stop i Jessicas lägenhet. Saaben är lastad full med saker. Nästa flytt är på G. Linda drar till Jönköping i morgon. Mats och jag en tur på stan. Pizza på balkongen.

Snart får dock sova en stund, innan morgondagen väntar på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0