Köttfärssås och 2 x gym.

Jag har varit ledig idag. Tänkte att jag skulle vara lite nyttig först på morgonen. Jag lagade köttfärssås, och resultatet blev åtta matlådor med fullkornspasta, och köttfärssås.

Morgonpromenad, 5 km runt ån. Efter detta styrketräning på gymet. Jessica och jag hämtade hem lunch från Hälsofreak. Smiidigt att ta med sig maten hem direkt på tallriken. Det känns så bra att hämta på Hälsofreak för de har så nyttig, och god mat. Vi tog en runda på stan efter lunchen. 50% på allt i Peak-affären. Resultatet blev en golf-kjol till mig. Någon som är förvånad?

Mats och Jessica drog till gymet ikväll igen. Jag hänger med, och går lite på bandet sa jag. Resultatet blev 75 minuter på bandet. Blandat löpning och gång. Riktigt skönt, och jag blev riktigt trött.

Nu har vi festat på sushi. lika gott som alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0