Skön semesterdag.

I dag har jag haft en skön semesterdag. Jag tog en 5 km lång morgonpromenad längs ån. Efter detta blev det ett besök på gymet. Skönt för kroppen.

Jag orkade inte laga lunch så jag fortsatte i sundhetens tecken. Jag hämtade lunch från Hälsofreak. Det är så nära så det går att ta med sig maten direkt på tallriken, för att äta den på balkongen. Det blev vrap med kyckling, och tzatziki. Mumma.

Jag gick en liten promenad på stan på eftermiddagen. Lite småshopping att fixa.

Nu ikväll har det varit kvällsmat på balkongen, och nu allsång. I morgon är det dax för en golfrunda. Jag läste golftidningen nu på eftermiddagen, och det gjorde att jag blev så spelsugen. Det skall verkligen bli kul att spela i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0