Fredagslängtan på en måndag.

Tro nu inte att jag inte gillar mitt jobb. Så är det inte. Tvärtom. På fredag skall jag äntligen gå till frissan. Jag längtar så. Det blir ett besök hos min vanliga frissa, Jessica denna gång. Mitt hår är en katastrof. Hårkurer och piller tycks inte hjälpa alls. Nu vill jag så gärna ha fina höstfärger i mitt hår. Jag skall noga klara mig i tre dagar till. Det är över en månad sedan som jag bokade tiden. Så ni kan tro att jag har längtat.

Jobb i morgon igen. Bäst att sova tidigt för det är långdag som gäller. Åtta till åtta. Det blir i morgon också, om det regnar. Jag hade ingen lust att cykla i morse när regnet öste ner. Kylan gör mig ingetting alls men regn. Blött hår på vägen till jobbet är liksom inte min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0