Härliga sensommar.

Vilket underbart sensommar väder. Solen skiner.

Mats och jag startade dagen med en löprunda. Det blev säkert en mil. Det gick riktigt bra att springa. Benen kändes lätta. Hoppas att det håller i sig till nästa helg, när det är dax för Lidingö tjejlopp.

En träff med Jessica på stan. Fika med goda mackor på Waynes. (Vi var hungriga efter löprundan.) Lite små-shopping i affärerna efter detta. Nu har vi just druckit en kopp kaffe hemma i vardagsrummet. Vi tänkte ta oss en cykeltur ner till Stångebro för att kolla på deltävlingen i Svenska Rallyt. Annorlunda aktivitet.

Till kvällen förväntar jag mig att få middagen serverad som vanligt, eller? I går var det jag som hade fixat taco-pajen. Annars så hör det till vanligheterna att maken lagar mat fredag och lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0