Lidingö Tjejlopp.

Lidingö tjejlopp avklarat för flickorna Nilsson. Riktigt kul. Det gick lätt att springa. Fruktansvärt många backar i slutet. Det hade jag nästan glömt bort.

Jag har inte sprungit Lidingöloppet sedan 2002. När vi kom till Lidingö så kändes det dock som det var igår som vi var där. Många helger har vi tillbringat på Lidingö. Mats och jag har sprungit 30 respektive 15 km, och tjejerna har sprungit Lilla Lidingöloppet. Roligt att de har blivit sugna på löpning igen. Nu laddar vi för nästa år. Då vill vi naturligtvis förbättra våra tider, alla tre.

Det blev ett stop i Södertälje på McDonalds. Gott. Jag har inte varit på McDonalds på länge. Tror att det var en anledning till att det smakade bra. Vi hade laddat med medhavd pastasallad före loppet, och någon slags energigelé. Smakade som geléråttor ungefär. Tror faktiskt att det gav lite extra energi.

Lidingöloppet gjorde oss alla mera träningssugna. En strålande sol bidrog säkert också till ett lyckad lopp. Vi hade en rolig dag tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0